20080411

flyg du lilla fjäril.

Nu är första veckan på praktiken i Mjölby klar. Bara 6 veckor kvar (; Sen är det bara 3 veckor kvar i skolan, sen är det sommarlov! :D Praktiken är jättebra iaf, de är jättebra på Mjölby. Igår kom en ny liten ponni, en söt skäck, idag blev hon alldeles mobbad av varenda häst i hagen stackaren. Alla jagade henne. Idag red jag Dalle också, riktigt trevlig häst! Lite stark och bet tag i högersidan så man typ fick bända loss honom (a) och så har han inget steg alls men han är snygg att titta på iaf. Jag var tvungen att fråga Marie om han var spänd eller om han verkligen hade så kort och trippigt steg. Det hade han. Haha. Men honom får jag rida mer hoppas jag (:
Nu är det helg och jag ska hem lite imorrn och gå på bio med sis. Och sooova! Är trööööött nu! :p
Becka verkar trivas hos Sissi också, ska försöka se om jag kan hoppträna för Nina nästa vecka också. Idag red vi ute i paddocken och det gick, försökte i förrgår men då hoppade jag av lika snabbt som jag hade kommit upp för hon var helt tokig då så då fick vi gömma oss i ridhuset :p

Inga kommentarer: